Només unes setmanes després que el gest de Rubiales agafant-se els testicles en la final del Mundial femení donés la volta al món, un futbolista del Saragossa, Víctor Mollejo, l’ha emulat en la celebració d’un gol amb el Saragossa.

Mollejo s’ha agafat els testicles amb violència quan celebrava el tercer gol del seu equip contra el Cartagena, que certificava la victòria del conjunt aragonès.

El gest, obscè i molt fora de lloc, s’ha fet viral ràpidament. LaLliga ja ha comunicat que denunciarà Mollejo al Comité de Competició, i la sanció podria ser llarga si considera els fets com a greus.

El futbolista ha demanat perdó en un vídeo i ha expressat el seu penediment.

El comportament del futbolista ha eclipsat la victòria del Saragossa, que l’ha catapultat al lideratge de la Segona Divisió en detriment de l’Espanyol.

 





Source link

Publicaciones Similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *