La Guàrdia Urbana i els Mossos d’Esquadra han detingut un home per agredir sexualment una treballadora de la neteja municipal aquest dijous a Barcelona. Els fets van passar al matí al carrer Rogent, al districte de Sant Martí. Segons la denúncia que ha posat la víctima, l’home li va fer tocaments i se li va tirar a sobre.
Els crits de la dona van alertar els veïns de la zona, i la seva presència va fer que l’home fugís. Més tard, amb la descripció que van donar els testimonis, els agents municipals van localitzar i detenir el presumpte agressor a l’avinguda Meridiana. Segons fonts policials el detingut estaria relacionat amb dos casos més.
La Unitat d’Investigació dels Mossos d’Esquadra de Sant Martí s’ha fet càrrec de la instrucció del cas, i el detingut es troba a les dependències de la comissaria dels Mossos de les Corts, a Barcelona.