Diumenge encara hi haurà menys condicions per a la formació de xàfecs. Dominarà l’anticicló i s’acabarà de retirar l’aire fred per les capes. També desapareixeran el mestral i la tramuntana, i el rebuf cap al litoral central.

Sol i núvols baixos

A conseqüència de tot plegat, el dia serà força assolellat en conjunt. Això sí, veurem núvols baixos matinals repartits pel nord de la Costa Central i sud de la Costa Brava, fins i tot s’endinsaran cap a l’est de la Catalunya Central. Aquests núvols baixos es trencaran durant les hores centrals del dia.

D’altra banda, durant la tarda creixeran algunes nuvolades de calor al prelitoral, i és possible que arribin algunes teranyines de núvols prims.

Temperatures més altes

La temperatura pujarà en general, tant a primera hora com al migdia, llevat de les màximes a la Costa Daurada i a l’Alt Empordà. Les màximes poden enfilar-se cap als 27-28 °C per Ponent i en punts de les Terres de l’Ebre, la Catalunya Central i el prelitoral Central. En general tindrem entre 23 i 26 °C.

I dilluns…

Serà un dia sense novetats en el temps, i amb una temperatura que continuarà pujant i començarà a situar-se per damunt de la mitjana climàtica per l’època.



Source link

Publicaciones Similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *