Un jove de 25 anys de Bera, a Navarra, ha mort per cremades greus aquest diumenge. Un aparell electrònic que tenia a la tauleta de nit ha explotat mentre dormia.

Els fets han passat al migdia. Cap a les 14.20, el telèfon d’emergències ha rebut l’avís d’una explosió en un habitatge. Quan hi han arribat s’han trobat el jove malferit i l’han hagut de reanimar.

A l’home, l’han traslladat en un helicòpter medicalitzat a l’Hospital de Cruces i l’han ingressat molt greu a la unitat de cremats, on finalment ha acabat morint.

Segons ha informat la Guàrdia Civil, l’aparell era a la tauleta de nit, carregant-se, mentre el noi dormia. Ha explotat i ha provocat un petit incendi que ha cremat el llit on hi havia el jove.

La policia investiga les causes de l’incendi i què ha pogut provocar l’explosió. Els investigadors han trobat un aparell calcinat a la tauleta, però no han pogut precisar de quin tipus era per l’estat en què l’han trobat. A terra hi havia el telèfon mòbil del noi i, per tant, descarten que sigui el causant de l’incendi.

 





Source link

Publicaciones Similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *