Un home de 61 anys ha mort en un espectacle de bous a la Pobla de Farnals, a l’Horta, al País Valencià. La víctima estava amb un amic quan han estat envestits per un dels toros.

Els fets han passat aquest dissabte a la tarda en les festes del poble. Tots dos han quedat ferits i han estat traslladats a l’Hospital Clínic de València.

El que estava més greu l’han portat directament al quiròfan, on l’han operat, però ha mort.

L’altre, que té 63 anys, està estable a la Unitat de Reanimació i Cures Crítiques d’Adults. El bou el va enganxar per les cames i li va fer ferides. L’han operat de les cames i li hauran de fer una altra operació a la mà.

Segons publica À Punt, l’home mort era un conegut veí de la Pobla de Farnals, propietari d’una empresa de cítrics.

Els veïns que eren a les festes asseguren que cap dels dos participava activament en els «bous al carrer», en què els animals corren pels carrers de la localitat perseguits pels veïns del poble. 

L’Ajuntament de la localitat ha decidit suspendre els actes de les festes aquest diumenge en senyal de dol.



Source link

Publicaciones Similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *