La firma de moda de luxe Balenciaga acaba de publicar la seva col·lecció per a la Primavera del 2024. Unes propostes que inclouen, entre altres dissenys, una faldilla de gairebé 700 euros que és –o simula– una tovallola de bany lligada a la cintura.

El model, que està en diversos colors, inclou dos botons i un cinturó interiors, com explica la firma al seu compte d’Instagram:

És unisex i 100% cotó però, tot i ser una tovallola de bany s’ha de rentar en sec, segons alerta la firma al seu web.

Màrqueting o presa de pèl?

Una peça que de seguida s’ha fet viral a les xarxes socials, amb tota mena de comentaris i mofes, des de qui reconeix que «ho han tornat a fer», amb una bona campanya de màrqueting, fins a qui ho considera una presa de pèl.

 

Unes de les paròdies que més èxit ha tingut ha estat la que ha fet Ikea al Regne Unit, que ha comparat la peça de luxe amb una de les seves tovalloles, que es ven per 16 lliures. L’empresa ha posat un model vestit amb un look similar:

 

Fa cinc anys, la firma francesa fundada fa més d’un segle pel dissenyador Cristóbal Balenciaga va presentar una bossa de mà que valia més de 1.700 euros i que semblava la tradicional bossa de la compra blava d’Ikea.

La firma de mobles no ha dubtat a aprofitar ara aquest disseny per a tornar-s’hi, i fins i tot ha fet muntatges en què el model, que va vestit igual que el de l’empresa Balenciaga, porta a la mà la seva clàssica bossa/sac.

 

Els comentaris entorn la faldilla s’han fet virals en mitjans de tot el món, tant a Europa com a Àsia o l’Amèrica llatina:

 

 

El dissenyador de Balenciaga Demna Gvasalia assegura, al seu compte d’Intagram, que dissenys com aquest ajuden a «connectar amb la realitat«:

L’any passat, Balenciaga va posar a la venda una bossa de mà idèntica a una bossa d’escombraries, per gairebé 2.000 euros.

 





Source link

Publicaciones Similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *