Almenys 32 persones han mort aquest dissabte en un accident múltiple en l’autopista que connecta el Caire amb Alexandria, a Egipte. Hi ha una seixantena de persones ferides de diversa consideració.

Segons ha informat el Ministeri de l’Interior egipci, un autocar ha xocat contra nombrosos vehicles i després s’ha incendiat. L’accident ha passat a uns 132 quilòmetres de distància de la capital egípcia

Un vídeo difós a les xarxes socials mostra l’escenari pocs minuts després del xoc mortal. S’hi pot observar com l’autocar i altres cotxes han quedat completament atrapats per les flames.

La premsa local apunta que la pèrdua de combustible prèvia d’un dels vehicles hauria estat l’origen de l’accident múltiple. 

Una seixantena de persones ferides en el xoc han estat traslladades a hospitals de la zona. 

La fiscalia ha obert una investigació de les causes de l'accident que, segons algunes versions l'ha provocat la pèrdua de combustible d'un vehicle
La fiscalia ha obert una investigació de les causes de l’accident que, segons algunes versions ha estat provocat per la pèrdua de combustible d’un vehicle (EFE)

La circulació per l’autopista ha estat tallada durant hores mentre els serveis d’emergència treballaven en el rescat de les víctimes i els ferits i en la neteja de la via. 

La fiscalia general d’Egipte ha obert una investigació per esbrinar les causes de l’accident. 

 



Source link

Publicaciones Similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *