Matí complicat a les carreteres de l’àrea metropolitana de Barcelona. A la B-23 s’ha hagut de tallar un carril a Sant Joan Despí d’entrada a Barcelona per un accident. La cua en aquesta zona ha arribat fins al Papiol.
🔴🚧 A la B-23 es manté 1 carril tallat a Sant Joan Despí d’entrada a Barcelona per un #accident
Augmenta la cua en aquesta via, que ja arriba fins al Papiol pic.twitter.com/qwgmLSVrIp
Trànsit (@transit) September 13, 2023
D’altra banda, també hi ha hagut un accident a la C-31 a Vilanova i la Geltrú, on s’ha donat pas alternatiu. El sinistre ha generat tres quilòmetres de cua des de Cubelles en sentit nord.
Dos accidents que, ara que ja han tornat les escoles i hi ha més volum de trànsit rodat a les carreteres que en ple estiu, se sumen a les retencions habituals a diverses vies de l’àrea metropolitana de Barcelona.
Destaca la cua de l’A-2 entre Pallejà i Cornellà, que ha arribat a ser de 10 quilòmetres, a més de la congestió a les dues rondes en sentit Llobregat.
També hi ha hagut retencions a la C-60 entre Argentona i la Roca del Vallès, a la C-58 entre Sant Quirze del Vallès i Montcada i Reixac i el nus de la Trinitat, a la C-59 entre Caldes de Montbui i Palau-solità i Plegamans i a la B-30 a Barberà del Vallès.
🔴 Retencions habituals a diverses vies de l’Àrea Metropolitana BCN, entre d’altres:
➡ C-60 Argentona-la Roca
➡ A-2 Pallejà-Cornellà
➡ C-58 St-Quirze-Sabadell i Montcada-Nus
➡ C-59 Caldes-Palau-Solità
➡ B-30 Barberà
➡ Rondes sentit Llobregatℹ🔄 https://t.co/vmsBRKpKWB pic.twitter.com/ygP9PAPUuy
Trànsit (@transit) September 13, 2023