La Policia Nacional investiga la violació en grup dissabte passat a la ciutat de València. Una jove ha presentat una denúncia a l’Oficina de Denúncies i Atenció a la Dona de la comissaria del districte d’Abastos.

La Policia ha confirmat la denúncia per agressió sexual, però de moment no ha facilitat més dades perquè es tracta d’una investigació en curs. Els agents estan intentant identificar i arrestar els sospitosos.

La policia busca entre tres i cinc homes joves com a sospitosos de l’agressió sexual. A hores d’ara, no hi ha cap persona detinguda.

Segons informa el diari Levante-EMV, la jove, de 18 anys, ha denunciat que els fets van passar al voltant de quarts de sis de la matinada en un descampat a prop d’una discoteca del barri de la Malva-rosa.

 

 

 

 



Source link

Publicaciones Similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *