Ja és oficial. El Barça ha anunciat aquest dissabte el traspàs d’Ousmane Dembélé al PSG per 50,4 milions d’euros. D’aquesta quantitat, 35,4 milions són pel club blaugrana i els 15 milions restants pel jugador. El francès firma per 5 temporades i lluirà el dorsal 23.

Per la seva banda, el PSG també ha fet oficial l’arribada del francès a l’equip a través de les xarxes socials.

En el comunicat, Dembélé expressa ganes de triomfar a París.

«Estic molt content d’unir-me al Paris Saint-Germain i amb ganes de jugar amb els meus nous colors. Espero seguir creixent aquí i fer sentir orgullosos a tots els amants del Club»

L’operació s’ha culminat just abans que el PSG s’estreni a la lliga francesa contra el Lorient. Ahir en roda de premsa Luis Enrique va lamentar no poder disposar encara de l’extrem per al partit d’avui

Neymar i Verratti, apartats però entrenats

El brasiler Neymar i l’italià Marco Verratti continuen a la rampa de sortida. El director esportiu, Luis Campos, i l’entrenador, Luis Enrique, ja els hi han comunicat en persona i, fins i tot, ja els van excloure de les fotos oficials per a la temporada que ve.

Tot i això, Neymar i Verratti no han estat relegats a entrenar de forma separada amb els apartats del primer equip; no és el cas de Kylian Mbappé, represaliat per negar-se a prolongar el contracte amb el club.





Source link

Publicaciones Similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *